Prekių pristatymas

Estevita, UAB

Prekes pristatome VISOJE LIETUVOJE!

 

Prekybą atributika vykdo ESTEVITA, UAB

 

Vibelift prekės Jus pasieks Jums patogiausiu būdu.

Pristatymo būdai ir terminai:

  • Omniva paštomatai – 1-3 darbo dienos, pristatymo laikas gali kisti dėl didelių siuntų kiekio. Omniva informaciją skaitykite www.omniva.lt
  • LP Express paštomatai – 1-3 darbo dienos, pristatymo laikas gali kisti dėl didelių siuntų kiekio. Omniva informaciją skaitykite www.lpexpress.lt
  • Lietuvos pašto pirmenybinė, registruota siunta – per 3-5 darbo dienas. informaciją skaitykite , www.post.lt.
  1. „Vibelift“ įsipareigoja prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo apmokėjimo už prekes gavimo. Pristatymo terminas yra 1-3 darbo dienos, jeigu paslaugos tiekėjas nenurodo kitaip (informaciją galite sekti www.omniva.lt. www.lpexpress.lt, www.post.lt ) Toks terminas netaikomas tais atvejais, kai „Vibelift“ sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, „Vibelift“ įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
  2.  Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą bei asmenį, kuris priims prekes.
  3. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti „Vibelift“  pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  4.  Klientas privalo nedelsiant informuoti „Vibelift“ elektroniniu paštu jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės.
  5. Jeigu Klientas neatsiima prekių laiku ir jos yra grąžinamos „Vibelift“ , tuomet Klientas privalo padengti pakartotinio siuntimo išlaidas.